دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یک روز طبیعت گردی

این روزا متاسفانه زیاد نمیتونم لای کتاب باز کنم اما هر چقد بخواید سعی میکنم کتاب اصلی یعنی طبیعت رو بخونم. 

بعضیا هم بین صفحه های کتاباشون گلبرگ میزارن. شما میدونید چرا؟

(دهن هر چی حسن تعلیل و این جور چیزا رو سرویس کردم :) )

***

به عادت این روزها، پا شدیم رفتیم دیدار فک و فامیلهامون تو روستا.

یعنی به حدی خوشحال و آروم شده بودم که اگه به خر پم پم میدادن، اینقد خوشحال نمیشد :)

شواهدش هم موجوده. اون پایین ماییناس.

پینوشت: فک میکنم اصطلاح "به خر پم پم دادن" رو شما ندارید.(یا دارید؟)

اگه ندارید، توضیحاتی چند بدم و از محضرم شرفیاب شید :)

پم پم که میشناسید؟ همون کیکای نرم قدیمی.

گویا در سالهای دور در این مناطق نزدیک، هر وقت به خری پم پم میدادن، خیلی خوشحال میشده. به همین دلیل این اصطلاح کم کم جا افتاد و جاشم همینطوری موند. جاش میمونه :)

***

اینم شواهدمون. 

فقط قیافه ام رو زیاد ورانداز نکنید. تحقیقات معتبری داریم که نگاه کردن به این قیافه در عرض 10 الی 20 ثانیه ممکنه شما رو از خواب و خوراک بندازه. مخصوصا که بچه ها نباید ببینش. البته کاربردهایی مثل چسبوندن بر روی قندون و ... برای کم تر کردن مصرفش داره.


به دور از همه این حرفا، میخواستم بگم اگه تا قبل از 30 سالگی اینا به دلیل تصادف و ... نمردم، احتمالا همون حول و حوش(یا حول و هوش؟)30 سالگی به دلیل استرس زیاد خواهم مرد.

از بس که بابت کوچک ترین چیزها واسه خودم سخت میگیرم.

این روزها هم مثل یک چهارم(یا شاید یک پنجم. میبینید، واسه اینم دارم سختگیری میکنم:)) بقیه سال، شبها از استرس زیاد نمیتونم بخوابم.

وقتی یه چیزایی مثل بی خیالی و اینجور چیزا مینویسم، فقط با خودمم.

البته تو خیلی از چیزا هم خیلی بیشتر از بقیه بیخیالم اما منظورمو کامل نمیتونم بگم بنابراین این حرفام زیاد مهم نیست، اما...

تا چند روز دیگر خبرهای خوبی در راه است.

  • ۹۶/۰۲/۰۶
  • مرتضی خیری

نظرات (۳)

ما داریم، جمله مربوط به "پم پم" رو :)
خوبه خوش بگذرونید، این برادزاده کوچیکم خیلی قند میخوره الله اکبرااا...
استرس چیست؟؟؟ 4 نمره
ایشالا همیشه خوش خبر باشید.
پاسخ:
:)
عکس منو بچسبون رو قندون، تضمینیه.
"استرس بما هو استرس" رو نمیدونم اما "استرس بما هو نمیتونی به چیز دیگه ای فک کنی" رو میدونم :))) چند نمره میگیرم؟
خبریه که دنیا رو متحول خواهد کرد :))
بنده هم گلبرگ میزارم 
خوشکل میشه وقتی که خشک و‌صاف هست ^_^ تازه میتونی تزئینی جاهای دیگه هم استفاده کنی یا روش بنویسی یادگاری تولد بزاری توی کارت پستال دوستت 
آخییی بی بی فیس هستی :) طبیعت خیلی خوبه به آدم انرژی مثبت میده 
من کل زندگیمو تعطیل کردم اعم از کتاب خواندن و فیلم دیدن و هیچ جا نمیرم درس بخوانم 
همین یه کارم انجام نمیدم:|
منم از اون آدمای بی خیالم :دی 
عاااوو فکر کن بخاطر استرس از خوابم بزنم :دی 
پاسخ:
بله. خوشگل میشن. یه حال خوبی هم میده.

من بی بی فیسم؟ فک کنم چهره ام حدود چهل ساله اینا میزنه :)

اصن یه وضعیه. نمیدونم چیکار کنم. شاید بهترین چاره همون بیخیالیه.

از خواب که نمیزنم. استرس وسط خواب آدمو تحت فشار میزاره ناجور.
از هرچی بزنم، از خواب نمیزنم :)
سلام عجب پس زمینه ای عجب پیش زمینه ای :) 
جسارت منو ببخشید :) 
کلا اومدم نظر بذارم بگم بهار نارنج برای استرس مفید می باشد 
دم کنید (هر لیوان یک قاشق چایخوری) قطره اصطخودوس هم میتونید تو نوشیدنی ها بریزید 
گلاب هم میگن بریزید رو بالشتون وقت خواب 
یا گل رز بذارید بالا سرتون 
پاسخ:
سلام علیکم
یعنی الان منو مسخره کردین؟ نمیبخشم :))
خیلی لطف کردین. حتما بعد این استفاده میکنم.
متاسفانه این روزها دوز استرس خیلی بیشتر شده :(
انشاالله این روزا هم زود تموم شه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">