دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اون روزی که رضا عطاران برگشت گفت:"به خاطر خندیدن ملت حاضرم حتی شلوارمو دربیارم" خیلی از همین برادرای ارزشی بهش تاختن.

امروز که جناب رئیسی هنردوست(!)، با تتلو ملاقات کرد، یاد رضا عطاران افتادم.

اون عطاران بدبخت به خاطر یه هدف خوب(خنده مردم) حاضر بود هر کاری بکنه و ایشون برای چهار دونه رأی حاضره دست به دامن چه کسایی که نشه.

واقعا چه ارزشی داره آقای رئیسی؟

شما اگه واقعا به هنر ارزش قائل بودین، هنرمندا هم بهتون خوب جواب میدادن. چرا هنرمندایی مثل کلهر، علیرضا قربانی، سالار عقیلی و خیلیای دیگه از استادان باید بیان از روحانی حمایت کنن و جناب آقای تتلو بیاد از شما حمایت کنه؟


  • ۹۶/۰۲/۲۷
  • مرتضی خیری

نظرات (۱۱)

  • خانم الفــــ
  • امیدوارم این کلمه ی "عرزشی" که نوشتید،صرفا یک غلط املایی باشه.

    پاسخ:
    غلط املایی هست اما با منظور نوشتم
  • خانم الفــــ
  • لطفا تصحیح کنید غلط املاییتون
    پاسخ:
    چشم. الان به خاطر شما درستش میکنم.
  • خانم الفــــ
  • ارزش ها،چیزی نیست که بخاطر عقاید و دشمنی و خصومت با گروه خاص و یا با عملکرد اشتباه گروهی،به سخره گرفته بشه.
    پاسخ:
    منظورم از اشتباه نوشتن این کلمه اینه که به نظرم متاسفانه برخی دوستان ارزش ها رو اشتباه گرفتن. بعضی چیزها رو ارزش میدونن و بعضی چیزا رو غیرارزش در حالی که شاید حرفشون حق هم نباشه.
    من با اشتباه نوشتن این کلمه منظورم اهانت به خود ارزش نبوده که. منظورم افراد بوده و مطمئنا منظورم افرادی چون رئیسی نیست، چون هیچ شناختی از ایشون ندارم. منظورم یه سری افراد با "دین و دانش کمتر" هستش.
  • خانم الفــــ
  • منظور شما رو متوجه شدم.اما این نوع توهین ها اصلا مناسب نیست و هیچ بار معنایی هم نداره.
    افرادی که شما میفرمایید،اگر ارزشی باشند و پایبند به ارزش ها،و واقعا انسانهای ارزشی ای باشند، هیچوقت رفتاری نمی کنند که ارزش ها رو ببره زیر سوال.پس اطلاق ارزشی (با هر املایی) به افرادی که مطمئن نیستیم ارزشی نیستند و وانمود میکنند و یا هستند و سهوا دچار اشتباهی شدند (که نمیدونیم از اشتباه خودشون برگشتن و توبه کردند یا نه) اصلا درست نیست و صرفا اصل و ارزش ها رو زیر سوال میبره.

    موضوعی اگر واقعا ارزش نباشه،اطلاق این کلمه بهش اصلا مناسب نیست.گه با الف چه با عین.چون یک معنا رو به ذهن نزدیک میکنه .و اکر هم واقعا ارزش باشه و یگ درصد،شما در مصداقش اشتباه کرده باشید،این،خطای شماست.
    پاسخ:
    فک کنم نمیشه در این مورد خیلی خوب بحث کرد.
    چون من از یه نظر اون کلمه رو اونطوری نوشتم و شما از یه نظر دیگه اون رو خوندید. اما چون میخوام به نظر شما احترام بذارم(ناراحت کردن دیگران به خاطر چیزای کوچیک زشته) و شاید واقعا میزان معنایی که منتقل میکنه، واضح نباشه و شاید کم هم باشه، به صورت درست نوشتمش.
  • خانم الفــــ
  • البته که نه بخاطر من،منِ بیچاره که کسی نیستم.
    اما برای یک شخص مومن زیبنده نیست که کلماتی بکار ببره که حتی یک درصد موجب وهن و کم اهمیتی و کوچک شدن ارزش های مقدسمون بشه.

    ممنونم از اینکه بهترین کار رو انجام دادید.التماس دعا
    پاسخ:
    نه. واقعا منظورم کم اهمیت کردن ارزش ها نبوده. البته به قولی هم میگن: خودتونو در موقعیتی قرار ندید که باعث تهمت زدن بشه.

  • خانم الفــــ
  • ممنونم بزرگوار.
    پاسخ:
    به خاطر چی؟
  • خانم الفــــ
  • http://rochak.blog.ir/1396/02/27/%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA


    تشریف بیارید.ضرر نداره
    پاسخ:
    برای شما خوب بود اما برای من این جور جاها زیاد مورد علاقه ام نیست
  • خانم الفــــ
  • تشکر بابت پاسخگویی و وقتی که گذاشتید.

    پاسخ:
    و همچنین متشکر از شما :)
  • خانم الفــــ
  • علت اینکه لینک رو خدمتتون گذاشتم برای این بود که به این مساله ای که در پست اشاره کردید،جوابهای کاملی داده شد.
    موفق باشید.التماس دعا
    پاسخ:
    البته من در مورد موسیقی جواب کاملی نگرفتم. اما خوب به بعضی چیزا توجه کردم که قبل این توجه نکرده بودم.
    اما در حالت کلی تا زوایای مختلف یه اتفاق حتی ساده رو ندونیم، نمیشه به درستی قضاوت کرد.

  • ایمان میرزائی
  • سلام مرتضی
    متن رو یک ربع بعد اصلاح کردم ممنونم که تو هم تذکر دادی.
    نمی‌دونی چند روزه خودم دارم رو به قتل می‌رسونم تا به ملت بگم فکر کنن که چرا از بین این همه آدم اکثر بیسوادان از این جناب حمایت می‌کنن و طلبه‌های جوان!
    پاسخ:
    سلام علیکم
    انشاالله که خیره :)
    سلام
    سیاست خیلی چیز کثیفیه !
    بعضی مواقع یه پشت پرده هایی داره که فراتر از ذهن من و توئه
    خیلی ها قضاوت می کنن خیلی ها نظر میدن خیلی ها هم عمل میکنن
    اما همیشه یه جوری هست که مردم دو گروه میشن :
     چپ یا راست
    خوب یا بد
    موافق یا مخالف
    اینا از نظر من یه جوره و از نظر تو یه جور دیگه
    من به عنوان طرفدار کاندیدی حرف نمیزنم کلی میگم
    هنرمند و خواننده و شخصیت اینجا مهم نیست اونچیزی باید اهمیت داشته باشه اینه :
    "مردم"
    کسی که میاد رییس جمهور بشه رییس جمهور همه مردم میشه نه فقط اونایی که بهش رای دادن
    نه فقط هنرمندا یا شخصیت های که حمایتش کردن
    آمار جالب :
    16 میلیون واجد شرایط اصلا رای ندادن!
    24 میلیون هم واجد شرایط نبودن
    ولی با این حال اینا هم جزو مردم هستن
    فعلا تا اینجا رو داشته باشین
    دوباره میام با نظراتتون



    پاسخ:
    تا اینجاشو منم کم و بیش قبول دارم. تا بعد :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">