دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گره ای که باز شد

یکی از بدترین اشتباهاتی که تو زندگیم مرتکب شدم، ایجاد رابطه بود.

فقط واسه خودم مینویسم:

دانشگاه، رشته تحصیلی یا هر چیز دیگه ای که فقط با یه تلاش خشک و خالی میشه بهش رسید، ایجاد شعور نمیکنه.

پزشکی ایجاد شعور نمیکنه. مهندسی برق یا هر رشته ی دیگه ای هم که تاپ به نظر بیاد هم همینطور.

دانشگاه هم ایجاد شعور نمیکنه. چه شریف باشه چه خواجه چه هر دانشگاه پزشکی یا غیرپزشکی دیگه ای.

به نظرم شعور یه چیز ذاتیه.

امکان ارتقاش هم به ندرت پیش میاد. شاید در طول زمان بهتر بشه اما به احتمال قوی، شخص تغییر چندانی نخواهد کرد.

***

از مدیون بودن میترسم که خوشبختانه در این مورد حل شد.

  • ۹۶/۰۱/۱۵
  • مرتضی خیری

نظرات (۱)

با این توضیح، حتی تلاش برای ارتقا سطح شعور هم بیجاست؟؟
***
مدیون بودن واقعا هم ترسناکه .
پاسخ:
مطمئنا نظر من به هیچ دردی نمیخوره، اما من پیش خودم فک میکنم که میشه شعور رو با تلاش ارتقا داد اما نباید از بقیه انتظار داشته باشیم که شعورشونو ارتقا بدن.
میتونیم واسه خودمونو ارتقا بدیم، اما نباید از بقیه انتظار داشته باشیم.
***
بی نهایت حس بدیه.
کلا یه جورایی مانع فکر کردن آدم میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">