دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

یک ویژگی ضعف

زن و شوهری رو میشناسم که شوهره پدرِ زنه رو درآورده. نکته جالبیش اینجاست که هر بار که شوهره اذیتش میکنه، زن برمیگرده میگه:"میگم بهت. عوضشو درمیارم و ..."

و هیج وقت زمانی نمیرسه که زن بخواد جبران مافات بکنه و یه پدری از شوهر بسوزونه.

و این حرف، حرفیه که به نظرم نشانه ضعیف بودن اون زنه.

فارغ از بحثهای قیامت و اینجور حرفا، به نظرم این جور حرفا رو نباید گفت.

یا پدرشو درآر یا به آینده ای مبهم موکول نکن.

***

بنا به هر دلیلی، من از سبک زندگی شرقی خوشم میاد.

اما چیزی که بیشتر بهش علاقه دارم، اینه که کاش مثلا تو غرب به دنیا میومدم و با این حال زندگی شرقی رو انتخاب میکردم.

به نظرم این که تو دل شرق باشی و بخوای شرقی زندگی کنی، زیاد هنری نکردی.

این کار شاید کار ضعیفها باشه که مطابق محیطشون زندگی کنن.

***

هیچ اصراری به اینکه این دو تا چیزو به هم مرتبط کنید اما ذهن مریض من، پیش خودش میگه با هم مرتبطن. مریضه دیگه. شر و ور زیاد میگه.

  • ۹۵/۱۲/۲۸
  • مرتضی خیری

نظرات (۲)

اون زن واقعا نمیدونه مرگ نوش رو واسه چی ساختن؟؟ :)))
پاسخ:
شاید نمیدونه.
من خودمم نمیدونم :)
واسه خوراندن به مردای مستبدی که نمونه اش رو شما گفتین :)
پاسخ:
خخخخ.
من واقعا فکر کردم میخواید بگید خانومه بخوره :)
ببخشید دیگه :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">