دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همینطوری بخندید

این جمله های پایینی، درسته خنده دار نیستن اما جان من یه خورده بخندید. این خنده های شما به من برمیگرده و من هم به همراه جمعی از دوستان به خنده های شما میخندیم و این خنده ها با هم جمع میشه و همه مون جمیعا به ف..(سه حرفی اولش ف، میشه فنا) بریم.(به سبک خندوانه)

***

یکی از راه های تمایزسازی، اینه که شگردهاتونو به کس دیگه ای نگید. خب عید هم تموم شد. میخوام یه شگرد آجیل برداشتن رو خدمتتون عرض کنم:

وقتی کسی اومد واستون آجیل تعارف کرد، مستقیم به چشاش نگاه کنید، طوری که اونم برگرده به شما نگاه بکنه. وسترن وار همونطوری که دارین تو چشمای همدیگه نگاه میکنید، دستتونو ببرید سمت ظرف آجیل و با یه خنده ملیح و با دستانی پُر ایشونو بدرقه کنید.

البته بعضاً به دلیل محدودیت های فرهنگی نمیشه از این شگرد کار کشید. مثلا اگه شما دختر باشین و آورنده آجیل پسر باشن، با یه حس جوگیرانه پسرانه ایرانی، پسر پیش خودش فکر میکنه که دختره ازش خوشش اومده؛ فوقع ما وقع. حالا بیاید به این پسر اثبات بکنید که واللا منظوری نداشتم.

***

چرا فقط پسرا به فکر خوشبخت کردن دختران؟ چرا دخترا به این فکر نیستن؟ تبعیض جنسیتی تا کی؟ 

***

با روندن پیکانمون، تازه معنای زندگی واقعی رو فهمیدم. فقط بخشی از کنترل ماشین دست توئه، بیشترشو خود ماشین تعیین میکنه.

  • ۹۶/۰۱/۲۳
  • مرتضی خیری

نظرات (۱)

من واقعنی خندیدم :)
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
اگه همینطوری الکی هم میخندیدید کافی بود.
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">