دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دم عیدی

تو وبلاگ بچه ها پست هایی راجه به عیدی و اینا دیدم، گفتم منم همچین چیزایی بزارم. خوبه.

1.اولا که هر پیشنهاد یا انتقادی دارید، تا عید نشده بهم بگید. تیک ناشناس رو هم بزنید تا بتونید علاوه بر انتقاد، فحش هم بنویسید :)

(میگم بگید، چون اگه سال رو با هر نیت و کاری آغاز کنی، کل سال مشغول همون خواهی بود :)) نمیدونید این ایده چرت که عید مشخص کننده بقیه سال آدمه رو کی گفته؟ اصلا شما همچین عقیده ای رو شنیدین؟)

2.ثانیا، پیشنهادم برای این ایام، بیشتر از کتاب، فیلمه.

به دو دلیل: به نظرم تو این ایام سال، هیجان یه خورده بیشتره و ضمنا تمرکز یه خورده کمتره.

دو سه تا فیلم طنز یا سرگرم کننده بگیرین، حال کنین(مثل singing in the rain,life is beautiful,It's a wonderful life)

یا اگه تو خونتون زیاد مهمون نیست و کتاب میتونید بخونید، این دو سه تا کتاب رو پیشنهاد میکنم:

ایده عالی مستدام، نشر آریانا

نفحات نفت امیرخانی

داستان رابرت مک کی

ذهن کامل نو، دنیل پینک

این کتابا رو به خاطر روون بودنشون پیشنهاد میکنم. هم خدا و هم خرما. هم لذت بردم و هم چیزی یاد گرفتم ازشون.

3. سال 95 سال جالبی بود واسم(با اینکه از صفت "جالب"، خوشم نمیاد اما برای این سال، صفت دیگه ای نمیتونم بگم.)

دعا میکنم سال 96 سال تلاش و ثروت و سلامتی باشه واسه همه ماها.

4. شاید آخرین پستم نباشه ها.

  • ۹۵/۱۲/۲۹
  • مرتضی خیری

نظرات (۲)

سالتون زیبا :)
یه قالب خوب پیدا کنید عالی میشه :) باد نیستم وگرنه بهتون قالب عیدی میدادم ..
عه میگما من چرا شبا خوابم نمیبره، چند ساله شب عید بیدار میمونم :)
پاسخ:
اکی. ببینم بچه ها قالب چی دارن :)
احتمالا به خاطر همونه.
منم این بار میخوابم ببینم میتونم کل سالو بخوابم. هر چقد میخوابم باز کمبود خواب دارم :)
منم فیلم suicide club رو پیشنهاد میکنم .. 
پاسخ:
ممنون از پیشنهاد.
ببینم بچه ها دارن، حتما نگاه میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">