دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تو ایران یکی دیگه از چیزایی که باعث ناراحتی میشه، صدا و سیما یا روزنامه هایی مثل کیهانه.

اگر شما کسی هستید که حرفای صدا و سیما رو قبول داری، بخون وگرنه نیازی به خوندن نیست. 

*

من خودم به شخصه چیزای اشتباهی تو صدا و سیما دیدم.

یه بار که یه برنامه دانشجویی معروف(فک کنم اسمش "منطقه آزاد"ه) اومد و درصد بیشتری از بچه ها به عنوان مخالف حرف زدن، حرفاشونو به صورت خیلی حرفه ای تیکه تیکه کردن و باور کنید اگه من اونجا نبودم، از رو برنامه تلویزیونی فک میکردم همشون موافقن.

کلاً نمیدونم اسم اینکه بخشی از صحبتای یه کسی رو بگی و سواستفاده بکنی، چه گناهی محسوب میشه. اما به نظرم گناهیه که هر روز داره تو صدا و سیما اتفاق میفته

یه بار هم که یکی از بچه‌ها خودکشی کرد و خودم تو صدا و سیما دیدم که این قضیه رو رد کرد.

پرانتز باز. اتفاق خودکشی یکی از بدترین چیزایی بود که دوران دانشگاه رخ داد. همه حتی اون مسئولای بوووق دانشگاه هم مضطرب بودن. کلا جو دانشگاه، جو خوبی نبود. تجربه بدی بود.

من خودم اگه بخوام خودکشی کنم، احتمالا خودمو میندازم جلو ماشین تا این داستان بین بچه ها باشه که ماشین اومد اونو زد یا خودشو انداخت جلو ماشین؟ 

میدونید، کسی که به یاد ما نمیفته. حداقل یه داستان واسه بعد مرگمون داشته باشیم، سر بچه ها گرم شه:)

اما به دور از شوخی، خودکشی کار خوبی نیست. بقیه رو بُکُشیم:) پرانتز بسته.

اما یکی از بدترین کارها آینه که به خاطر پول، افسارو بدی دست کسی که شیاده و خودشو حتی منجی بچه‌ها هم معرفی میکنه.

حسین احمدی، هر روز فکر میکنم 1 یا دو ساعتی تو تلویزیون حرف میزنه. این فرد و دار و دستش رو هر جایی دیدید میتونید با سنگ بیفتید دنبالش. گناهش هم پای خودشه.

پیشنهاد به کنکوری ها: دوستانه پیشنهاد میکنم که محصولات ایشون رو نخرید و به حرفاش هم گوش نکنید. کنکور خیلی چیز الکی تری از این حرفاس که بخواید ذهن خودتونو با حرفای یه سری آدم شیاد، مشغول کنید.

**

این قسمت رو با لحن روضه بخونید: "پدر من چندین و چند ساله کیهان میخونه. آخه چرا؟" 

فردا از همین مکان، دسته عزاداری به سمت امامزاده بیژن به راه خواهد افتاد. سر ساعت 9 اینجا باشید، دیر نکنیم.

***

پینوشت: احتمالا دروغ و شیادی هردوشون یه نتیجه دارن. اما منظورم از شیادی اینجا اینه که به صورت مستقیم باعث ضرر میشه و نه غیر مستقیم.

  • ۹۵/۱۲/۱۱
  • مرتضی خیری

نظرات (۰)

کسی نظری نداده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">