دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

حرفهای بقیه را با قیمت یکسان نخر. حرفهای برخی ها، بیشتر از بقیه و حتی بیشتر از حرفهای خودت، برایت ارزش داشته باشند.

نامه‌ای از متی(13:16)

**

فکر میکنم تا حالا چیزهای بسیار زیادی، از ایشون یاد گرفتم. اما به نظرم یکی از مهمترین ها، همین حرفیه که بالا گفتم.

البته اگه منظورشونو درست متوجه شده باشم.

میتونید تو این لینک حرفای خودشونو بخونید.(خوندن اون دو تا کامنت و جوابشون، به نظرم مستحب موکده)

**

حرفای بعضی‌ها رو مفت هم نباید خرید. حرفهای بعضی‌ها رو فقط در بعضی چیزای ساده باید گوش کرد. حرفای بعضی‌ها رو هم باید با گوش جان شنید.

یه مثال واضح تو این مورد، همون مثالیه که راجع به دموکراسی میزنن.

من بی‌سواد که تقریباً هیچی از سیاست و اینجور چیزا نمیفهمم، به همون اندازه حق رأی دارم که یه فرد باسواد سیاسی داره.

**

پینوشت نامربوط:

از هفته پیش تصمیم گرفتم راجع به پستی که جمعه میزارم، وسط هفته هم چند تا پست دیگه بزارم. مثلا به عنوان مبنا.

این هفته که گذشت، واسه خودم راضی کننده بود. چون حداقل میدونستم راجع به چی قراره متمرکز شم. با ماجرای آه کشیدن و اینجور چیزا شروع کردم، یه کتاب معرفی کردم راجع بهش و فک میکنم دو سه تا پست هم راجع بهش نوشتم.


  • ۹۵/۱۲/۰۶
  • مرتضی خیری

نظرات (۲)

این برنامه ریزی و مدیریت رو چیزی که قراره روش متمرکز شیم خیلی خوبه .. ایول دارین شما :)
در مورد باقی حرفاتون به تاییدشون بسنده میکنم ولی من به همه حرفا گوش میدم بعدا تفکیک میکنم کدوم ارزش فک کردن دارن ..
پاسخ:
خیلی ممنون. لطف دارین. به نظر خودم هم فکر خوبی اومد :)

کار درست همینیه که شما میگین. اما فک میکنم این یه واقعیته که همیشه نمیشه اون کارو کرد.
حالا منظورمو تو این هفته دقیقتر میگم.

ضمنا نظرتونو راجع به قالب نگفتین. خوبه به نظرتون؟

یه مدت قالب منم همین بود :)
بین قالب های خود بیان فک کنم بهتره . ولی میشه یه قالب عالی پیدا کرد و اگه بلدش بودین درست کرد .
منم دوست دارم قالبمو تغییر بدم ولی نه قالب خوب سراغ دارم و نه بلدم یکی طراحی کنم ..
پاسخ:
خوبه پس.
فقط کم رنگ بودن فونتش یه خورده اذیتم میکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">