دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فکر میکنم این پست هیچ کمکی به شما نخواهد کرد و صرفا به خاطر خودم نوشتم. بنابراین شاید توصیه بدی نباشه که ادامه شو نخونید.

***

یکی از رفتارهای ناخودآگاهم که نه دلیل اصلیشو میدونم و نه اینکه میدونم رفتار مفید یا غیرمفیدیه، اینه که گاهی وقتها به دنبال چیزی از جنس عاشق شدنم و وقتی به مرحله عشق دو طرفه میرسم، مثل یه .. برمیگردم و یه جفتک میزنم به عشق و هر چی که هست! 

به خاطر همین احساس میکنم هیچ درکی از عشق ندارم.

درسته که نباید ظاهر زندگی دیگران رو با باطن زندگی خودم مقایسه میکنم اما فکر میکنم آدمای دیگه خیلی راحت تر عاشق میشن و ادامه میدن.

دو سوال:

1- به نظرتون با عشق باید ساده رفتار کرد و لذت برد یا اینکه کنترل شده بری جلو و مسئولانه رفتار کنی؟

به نظرم هر کدوم مزایا و معایب خاص خودشو داره.

اگه دوست داشتین، میتونید نظر خودتونو بگید تا کمکی هم به من کرده باشین.

فقط اگه جواب دادین، لطفا نگین هم باید عاشقانه باشه و هم فکر شده. فک میکنم امکان نداره. اگه فکر میکنید امکان داره ممنون میشم با توضیحات کامل بگید.

2- به نظرتون هدف از عشق ورزیدن چی میتونه باشه؟

ممنون میشم اگر به نظر خودتان عشق را تجربه کرده اید، جواب دهید.

***

چون به نظر خودم این پست خصوصیه احتمالا بعد یه هفته پاکش کنم.

  • ۹۵/۱۱/۲۱
  • مرتضی خیری

نظرات (۳)

سلام 
عشق یه چیزیه توی دلت 
میشه گفت همون احساسات ولی یکم بیشترش نسبت به کسی یا چیزی 
بعضی وقتام ممکنه فوران کنه مثل آتشفشان !!!
عشق نمیتونه کنترل شده باشه چون دست خودت نیست دست دلته . 
اما دوست داشتن چرا . دوست داشتن یه مرحله پایین تر از عشقه . 
عاشق شدن توی این روزگار خیلی سخته . یعنی شرایط روز معمولا نمیذاره آدم عاشق بشه و معمولا توی همون مرحله دوست داشتنه میمونیم حالا یا یکم شدید یا یکم ضعیف . دوست داشتن یه جورایی بهتر از عشقه چون روش کنترل داری . ولی عاشقی نه 
عاشق که بشه فقط خوبی طرف مقابلت رو میبینی حتی بزرگترین عیب های طرفم برای تو میشه خوبی . عاشق که بشی دلت پر میزنه برای عشقت . دور که بشی ازش دلت میگیره . جسمتم که پیشش نباشه دلت و روحت پیششه . 
خلاصه پدرت رو در میاره حسابی ! 
تا اینجا رو داشته باش فعلا 
سوال یا حرفی داشتی بگو دوباره میام
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون.
سوالهامو به صورت شفاهی میپرسم:)
والا من فک میکنم تجربه نکردم :)
عشق واژه عظیمیه ولی در مورد دوست داشتن اینو میتونم بگم که یک حسیه که هرکاریش هم بکنی دست از سر دل آدم ورنمیداره . شاید با دیدن ناملایمتی یا اصلا بدی بیخیالش شی ولی این بیخیالی فقط از روی عقله و خیلی دیر میتونه احساس رو درگیر کنه ، چون مجدد حضور اون چه که دوستش داریم با اینکه عقل باهاش مقابله میکنه ولی دل به لرزه و تب تاپ میافته. .
پاسخ:
ایشالا هر چی به صلاحتونه :)
اما به نظر میاد دوستی ای که شما میگید، همون عشق تو کامنت پایینیست :)
با احترام فک میکنم فقط فک میکنید که تجربش نکردید. 
سلام مرتضی 
(هم باید عاشقانه باشه هم فکرشده)  به این صورت که فکرشده باید عاشقانه باشه! آممااا با آقاوحیدهم موافقم!!
پاسخ:
اول روش فکر بشه بعد عاشقانه بشه. این هم فکر خوبیه.
آمما من با وحید موافق نیستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">