دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
برای کسانی مثل من که دغدغه سربازی دارن:
سوالی از یاور مشیرفر عزیز پرسیدم که جوابشونو تو این لینک میتونید ببینید.
****
پی نوشت:
فکر میکنم یکی از تفاوت هایی که من قبل و بعد از آشناییم با آقای شعبانعلی داشتم، تغییر کردن دیدگاهم نسبت به واژه معلم بود.
فکر میکنم در این دو سه سال، معلمان جدیدی داشته ام که از بدشانسی من و از شانس ایشون، از نزدیک ایشان را ندیده ام.
لینک های دو تا از معلم ها تو همین مطلب هست. اگه دوست داشتین یه سری بهشون بزنید.

پی نوشت2: 
بعد مطلب لافکادیو درباره پیشنهادی که فقط احمق ها ردش میکنند، میخواستم بگم من یه احمقم(شوخی بودها. از فردا گیر ندید بهم)
در عوض یه پیشنهاد دارم که مطمئنم فقط احمق ها ردش میکنند(گرچه این دو تا وبلاگ هم تو لیست یک پزشک هست)  :
تقریبا کل وبلاگهای اون لیست رو پاک کنید و فقط دو تا وبلاگ آقای شعبانعلی و مشیرفر رو بزارید باشه.
درسته که لیست یک پزشک، خیلی لیست خوبیه اما شاید خیلی مفید نباشه. 
تقریبا 400 تا وبلاگ داره که اگه بخوای تک تک اون مطالب رو بخونید، خیلی وقت میخواد. تازه اگه کل مطالب واسه "شما" مفید باشه. ماهواره هم خدات تا شبکه داره اما مگه همه ش واسه من و شما مفیده؟ اگه هم بخواید اونایی که به دردنخورتون نیست رو حذف کنید، به نظرم آخرش به همون دو تا میرسید.
این لیست پیشنهادی یک پزشک از دور خوب میرسه، از نزدیک یه جور دیگس:)
اگه میخواید خیلی زود از اون لیست خسته نشید و کلا از دنیای وبلاگ گردی استعفا ندید، لیست دوتایی منو تو فیدلی یا هر خبرخوانی که دارید، وارد کنید.
البته شاید این لیست دو تایی! هم واسه شما احمقانه به نظر برسه. شاید کلا درست کردن لیست واسه بقیه احمقانه باشه. هر کس، هر چیزی رو دنبالش باشه، بالاخره پیدا میکنه دیگه. حتی اگه تو این وب شلوغ پلوغ باشه.
  • ۹۵/۱۰/۲۸
  • مرتضی خیری

نظرات (۱)

  • Yavar Moshirfar
  • مرتضی عزیز. 

    همین که سؤال پرسیدی کافی بود و قرار نبود که باعث شوی دیگران هم به جهنم نوشته های من راهنمایی شوند. 
    به هر حال متشکرم. 

    پاسخ:
    یاور عزیز
    درسته که شاید صدای هر کسی برای خودش صدای زجرآوری است. اما ممکنه برای خیلی های دیگر صدای مطبوعی باشه.
    نوشته های هر کس هم شاید چنین شرایطی داشته باشد. شاید برای خود شما جهنم باشه اما مطمئنما برای خیلی ها مثل من مکانی مطبوع خواهد بود.
    تازه شم کسی این وبلاگ نمیاد که مثلا از این طریق بیاد وبلاگ شما. اگه هم بیاد مطمئنا اونقدر به من اعتماد نمیکنن که تو اون دو تا وبلاگ بیان.
    پس عذاب وجدان نداشته باشید.
    منم که باید بعضی وقتها دچار عذاب وجدان بشم. میگم خدایا این چرت و پرتا چیه که من مینویسم؟ کاش کسی که میخوندشون حداقل با رضایت خودش اومده باشه. فردا پس فردا نیان خِرِ منو بگیرن بگن وقتمو تلف کردی.
    خوبه حداقل نوشتم دلنوشته و تو این زمونه هم احتمالا کمتر کسی به دل بقیه ارزش قائله. گذری میان و میرن.
    به قول عشاق مرسی که هستین :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">