دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دلیل کم نوشتن

یکی از بدترین چیزایی که الان باهاش مواجهم، اینه که بیشتر از نصف پستایی که مینویسم رو نمیتونم انتشار بدم.

متاسفانه از وقتی که یکی از همشهریان لطف کرد و نوشت که از من انتظار بیشتری داره، دیگه این حالت تشدیدتر هم شد.

با این که در بسیاری از موارد، سعی میکنم به نظر دیگران اهمیتی ندم اما قضاوت کردن در مورد وبلاگ و نوشتنم یه خورده زیادی اعصابمو خورد میکنه.

این که به یکی بگی "ازت انتظار بیشتری دارم"، فکر نمیکنم تقصیر اون باشه.

 اشتباه، تو هستی که همچین سوالی میپرسی. 

شاید یکی از دلایل کم نوشتنم، همین ترس از قضاوت باشه.

اما احتمالا دلایل دیگه ای هم داره.

مثلا فکر میکنم یه نیمچه کمال گرایی هم دچارش شدم که سعی میکنم یه مطلبو یه خورده بیشتر فکر کنم روش و بعد بنویسم. شاید وسواس زیادی ای باشه.شاید این که خودمو بنویسم، بهتر باشه.

سعی میکنم از این به بعد بیشتر از پیش نویس، پست ارسالی داشته باشم.

  • ۹۵/۰۹/۲۳
  • مرتضی خیری

نظرات (۰)

کسی نظری نداده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">