دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
"فکر میکنم زندگی قبلیم کارگر اهرام ثلاثه مصر بودم که الان تو این زندگی این قدر خستم."
جمله بالا شاید اولش جک به نظر برسه اما به نظرم یکی از ملموس ترین واقعیت های حال حاضرمونه. نمیدونم درست میگم یا نه، اما به نظرم میاد که در نسل ما تعداد "خسته" ها خیلی بیشتر از نسل های قبلی هستش. نمیدونم این ویژگی چیز خوبیه، یا این که بده و نمیدونم میشه تغییرش داد یا نمیشه و یه چیز طبیعی بین گذار نسل ها برای رسیدن به یه پایداری دیگه هستش. 
فکر میکنم کم کم لازم باشه کسی بیاد و کتاب "فلسفه خستگی" بنویسه.
نمیدونم دارم چرت و پرت مینویسم یا نه؟
اما اینو میدونم که یکی از دلایل خستگی ما جوون ها، اینه که نمیدونیم در آینده قراره چه اتفاقی واسمون بیفته. دید روشنی از سیاست های کشور نداریم.(درباره یکی از بزرگترین طرح هایی که روش خیلی حرف زده میشه یعنی اقتصاد مقاومتی فکر نمیکنم کسی تو تلویزیون بیاد و جوون ها رو راجع بهش قانع کنه.) دزدی های عجیب غریبی میبینیم و امید داریم که این وضعیت بهتر بشه. اما فکر میکنم اینو هم میدونیم که احتمالا تا وقتی نسل ما پیر نشن، احتمالا روی خوشی از دنیا نخواهیم دید.
شاید باز هم چرت و پرت مینویسم؟ 
  • ۹۵/۰۹/۲۱
  • مرتضی خیری

نظرات (۲)

سلااام ..
حالا وقت برا خوندن پستا و نظر گذاشتن هست فقط بگم مدار منطقی عالی ، جذاب و شیرین و در عین حال راحته :)
پاسخ:
خخخخخ.
اولا به قول دوستمون: این اول دمی، به شادمانی گذران.
بعدشم منطقی واقعا درس جذابیه. اگه برقی هستید، سعی کنید از همین درس لذت کافی ببرید. درسای جذاب زیاد نیستن.
"مهندسی پزشکی " ام ترم 7 در واقع ترم آخر :)
پاسخ:
هممم.
خیلی خوبه. مهندسی پزشکی رو دوست دارم. یکی از گزینه های ارشدم، همین بود اما فعلا که درسمو ادامه نمیدم. یه جورایی خوشی زده زیر دلم.
موفق باشین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">