دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

این روزها به دلیل یه سری تغییرات جدی، که دارم تو خودم ایجاد میکنم، به چیزای خاصی (خاص واسه من،شاید واسه شما خاص نباشه) فکر میکنم.

یکی از تغییراتی که تو خودم ایجاد کردم ، اینه که کلا کم تر حرف بزنم(چون قبل این فقط زر میزدم و هم مایه ناراحتی بقیه میشدم و هم این که خودمو ناراحت میکردم؛ پس تصمیم اصلیم این بوده که کم تر چرت و پرت بگم ، تا این که کم تر حرف بزنم.) حالا چیزی که حواس منو پرت میکرد این بود که تو دنیای واقعی و با اون زبون و دهنی که داشتم، خیلی کم حرف میزدم و وقتی وارد دنیای مجازی میشدم، همینطوری باز زر میزدم. این جا بود که به خودم اومدم و گفتم که واقعا این هم که مینویسی، در واقع یه جور حرف زدنه(و حرف زدن که فقط با دهن نیست). مگه به ما نگفتن که زبان در واقع چیزی نیست که با اون مکالمه میکنیم بلکه زبان، تفکر با خودت و در درون خودته. حالا هم که من تصمیم گرفتم تا کم تر چرت و پرت بگم، در واقع هدف اصلیم این بوده که کم تر ذهن خودمو مشغول چرت و پرت کنم، اما نوشتن هم در واقع یه جور مشغول کردن ذهنه، پس باید تو این زمینه هم کمتر چرت و پرت فکر کنم.

  • ۹۴/۱۲/۱۳
  • مرتضی خیری

نظرات (۱)

اووووووم
من از این متن نتیجه گرفتم...زیاد حرف نمیزنید فقط اطناب دارید در کلامتون!
پاسخ:
مرسی از این که گفتین تو نوشتن اطناب دارم.(فکر میکنم خیلی وقت بود که واژه اطناب به گوشم نخورده بود،رفتم یه سرچی تو لغت نامه کردم!)
اما من واسه دل خودم مینویسم و هر چی به فکرم میاد مینویسم.پس مینویسم تا اگه چن ماه یا چن سال بعد اینارو نگاه کردم ببینم ، یه زمانی چه طوری بودم.
اما باز ممنون که گفتین.از این به بعد دقت میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">