دل نوشته هام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خیلی روزا میشه که احساس میکنم اون روز به هیچ وجه فکر نکردم. انگار امروز رد شده و همینطوری خسته شدی، بدون این که کار مهمی کرده باشی. البته فکر میکنم یکی از دلایل همچین چیزی، این باشه که بدون برنامه ریزی وقتی کاریو انجام بدی و هیچ برنامه قبلی ای واسش نداشته باشی، انگار تو اون کاره تمرکزی که باعث انجام بهینه کار و با حاصل شدن کار میشه، رو نداری. پس به نظرم کاری که میتونی برای این مشکل انجام بدی اینه که هرگز، کارای یهویی رو انجام ندی. همیشه یه سری برنامه ها داشته باشی که اگه بیکار شدی اونا رو انجام بدی. این این به نظرم دو تا حاصل میتونه داشته باشه، اولیش اینه که کارای یهویی که بی حاصله رو انجام نمیدی و دومیش هم این که شبش حداقل میتونی از کارایی که قصد انجامشونو داشتی و انجام دادی، اسم ببری.

از چی حالت به هم میخوره؟ (این جمله همینطوری به ذهنم رسید و کاملا در عالم مستی نوشتمش.) جوابی که الان میتونم به این سوال بدم: شاید این باشه که وقتت ، با یه سری چیزایی که واسه دیگران مهمه و واسه تو هیچ اهمیتی نداره،تلف شه.(به نظرم خیلی خاص نوشتم و تو زندگیم شاید مصداق های زیادی داشته باشه).

خدایا از فکر تهی شدم.پرم کن.


  • ۹۴/۱۱/۱۷
  • مرتضی خیری

نظرات (۰)

کسی نظری نداده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">